Thinking stop blogging

Salam. Jika saya stop sharing something dalam blog ok ke? Saya rasa sekarang suka take everything to my personal knowledge. Bukan give up tapi serasa penat hendak menulis. Nampak seperti my masa terbuang banyak. Penulisan bukanlah kerja senang. Perah otak tahan stress. Saya suka reading dengan tenang. Boleh layari my ig at @iambiuty untuk dapat info buku apa saya promote di #biutyreadingchallenge di ig. Detail how nak dapatkan semua ada di situ. Blog ini kekal di sini untuk rujukan apa2 ke. Manalah tau someday hati dan kerajinan terbuka kembali. Saya doa semua selamat maju jaya dan dirahmati Allah swt.

Comments

Popular posts from this blog

Perfect Fingerprint

Lohong hitam di antara ruang masa fizikal dan ghaib : Perspektif Sains dan Al-Quran

Ulasan buku :Roh oleh Ibnu Qayyim Al Jauziyah